понеділок, 31 грудня 2012 р.

Новорічне привітання твітерянському народу :)

Мої любі твіттеряни. На жаль, не всі...
За пару хвилин годинники нам скажуть, що рік 2012-й пішов у небуття, разом з усім, що в ньому було: доброго, злого і ніякого. Якось ми звикли підбивати підсумки чомусь власне у цей день, хоч насправді їх можна підбити у будь-який інший. Але традиція, то є традиція! Тим більше, що як щось забудемо сказати (включити до підсумків), то у нас, українців, є в запасі ще один новий рік.

Отже про 2012-й.
Я щиро вдячний йому за те, що набагато ближче познайомився з усіма вами - учаснками української твіспільноти. Такими різними, але дуже подібними у своєму бажанні спілкування зі Світом, бажанні розповісти йому про себе, свої смутки і радості. Цей ТвіттерСвіт, на відміну від того реального, хоч часом і байдужий, але не злий, поблажливий і часто здатний адекватно відгукнутися на наші проблеми: і словом, і досить часто - ділом.

Я дуже вдячний вам за вашу щирість, небайдужість, гумор і довіру. Довіру, яка дивує і вражає. Я дякую вам за вашу любов до літератури і мистецтва, бо здавалося мені, що світ цей вже нічого того і не потребує. Дякую за те, що повернули віру у майбутнє цієї країни, бо хто ж, як не ви, її майбутнє? Дякую за числені маленькі і великі відкриття, за поблажливість і толерантність.
2012-й був роком розвіртуалень - подій надзвичайно приємних для мене, бо були вони практично завжди підтвердженням того позитивного враження, яке складалося про вас у спілкуванні в ТвіттерСвіті.
Отже, щиро дякую вам, твіттеряночки і твіттеряни, за цей 2012-й рік.

Я прошу вас вибачити мене, за недоречні, часом некоректні жарти та уваги, за безпардонність у словах та думках. За невмотивовану настирливість та прив’язаність, за напади меланхолії та відвертості. Я ні про що не жалію, бо намагався бути щирим. А як то вдалося, то судити вам.
Як колись писав маловідомий поет:

Пробачте мене,
Якщо вам я приносив біду!
Я в пекло не хочу,
Приємніше ж в райськім саду...

Пробачте за несказані вам добрі слова, пробачте за те, що не зміг вам віддячити за добре ставлення або не зміг допомогти у скруті.
Окремо прошу вибачити за невиконані обіцянки. Це не через вредність, то зірки так хотіли...
Пробачте злість, сарказм і недовіру
Я більше так не буду! :))) Це точно...

До зустрічі у новому році в тепліших краях і світах!
Хай же ж той, новий 2013-й, не обділить вас радістю від нових відкриттів, знайомств, звершень, успіхів, радістю Пізнання і Любові.
Радістю від того відчуття, що зветься Щастя....

З Новим Роком, вас, друзі!


Немає коментарів: